În exclusivitate pentru „Independent news”, col. (r) Doru Paraschiv, fost ofițer de contraspionaj militar, care a investigat fraudarea alegerilor prezidențiale din 2009, continuă dezvăluirile incendiare, față de care autoritățile statului nu au nicio reacție, deși faptele prezentate sunt de o gravitate extremă.
Dovezile sunt, potrivit col. Paraschiv, la DGIA.
În episodul anterior, ofițerul de contraspionaj militar a devoalat faptul că actualul președinte PNL, Nicolae Ciucă, a făcut parte din „Comitetul de inițiativă pentru realegerea președintelui Traian Băsescu”, creat pentru a pregăti fraudarea alegerilor prezidențiale din 2009.
În episodul de astăzi, Paraschiv povestește cum, în calitate de membru al Comitetului, Ciucă a știut de faptul că DGIA, serviciul secret al Armatei condus de prietenul său gen. Marian Hăpău, a ascuns probele colaborării lui Traian Băsescu cu fosta Securitate, sub numele conspirativ „Petrov”. Dacă DGIA ar fi respectat legea, nu ar fi trebuit să avizeze candidatura lui Traian Băsescu la Președinția României, încă din 2004.
Împotriva gen. Hăpău, col. Paraschiv a depus la DIICOT dovezi potrivit cărora acesta ar avea legături cu spionajul rusesc.
Complicități
Continuăm seria dezvăluirilor col. (r) Doru Paraschiv:
„Informațiile despre colaborarea lui Traian Băsescu cu fosta Securitate existau la nivelul Direcției Generale de Informații a Apărării (DGIA) si în Arhivele Militare.
Ele nu au fost scoase la lumină înainte de alegerile prezidențiale din 2004 și 2009, așa cum prevede legea, ba chiar au fost ascunse cu bună știință de către șeful meu de atunci, gen. Marian Hăpău, în complicitate cu ministrul Apărării de la acea data, Mihai Stănișoară, și cu șeful Statului Major General, amiralul Gheorghe Marin.
Ei trebuia să înștiințeze, să raporteze, să informeze, iar aceste informații să apară la dosarul de candidat al lui Traian Băsescu.
Reamintesc că un colaborator al fostei Securități nu putea candida la Președinție, lucru valabil și astăzi. Răspunderea respectării legii o poartă partidul care desemnează candidatul, precum și candidatul.
O mică paranteză: Traian Băsescu a făcut poliție politică încă de când era elev la Liceul de Marină, apoi student în Institutul de Marină și, după aceea, în viața activă de ofițer. În luna februarie a acestui an, a recunoscut, într-o emisiune la Realitatea TV, că a scris notele informative și le-a semnat cu „Petrov”.
A fost folosit de Securitate ca să oropsească cetățeni români pentru diferite scopuri. Traian Băsescu și-a adus aportul la aceste activități abominabile.
Sprijin în carieră
După Revoluție. Băsescu Traian a fost ghidat, ajutat să penetreze structurile statului, A intrat la început în agenții, în structuri mai mici, a ajuns în ministere, a ocupat funcții politice, a ajuns Primar General al Capitalei și de două ori președintele României.
Dincolo de fraudarea alegerilor din 2009, caz în care am inițiat un demers legal ca ofițer activ de contrainformații și securitate militară, ceea ce s-a descoperit ulterior anului 2009, faptul că a făcut poliție politică, invalidează toate rundele de alegeri la care Băsescu a participat și toate funcțiile pe care le-a ocupat.
Citește și:
SINGUR ÎN INIMA SISTEMULUI (EPISODUL 1) : „Traian Băsescu era conectat la interesele rusești”
Înainte de alegerile din 2009 i-am spus lui Marian Hăpău personal că nu e bine ce face. Nu i-a picat bine ca un subordonat să îi atragă atentia. Întodeauna când îi puneam pe masă câte o chestiune deosebit de gravă, se uita ca și când îl surprindea ce aude. Era depășit de situație, nu avea replica.
Așa cum am precizat, noi, cei din Ministerul Apărării Naționale, și, implicit, toate cadrele militare care au făcut parte din acest Comitet secret, ocult, de sprijinire a realegerii lui Traian Băsescu, au acționat în defavoarea altor cetățeni români, care au candidat la alegerile prezidențiale din 2009. Sau la cele din 2004.
Un caz ciudat
La fiecare rundă de alegeri prezidențiale au fost mai mulți candidați. În 2009, a fost un reprezentant al romilor de la Târgu Jiu, Constantin- Ninel Potîrcă, era anchetat că s-a ocupat cu furtul de fier vechi. El și-a depus candidatura ca orice cetățean român. A fost acceptată, desi avea cazier.
Mare lucru, Așadar, instituțiile noastre au fost neprofesioniste în cazul mai multor candidați. Despre Potîrcă se știa că este liderul rromilor, că făcea stabor pentru toți rromii din zona Gorjului, Mehedințiului, Oltului.
Rromii se ocupau cu fierul vechi. Orice uzină de-a noastră, care avea un oarecare randament, a ajuns să fie clasificată fără valoare productivă și categorisită ca fier vechi.
Și atunci aceste comunități de rromi au fost cooptate în firme, care au câștigat licitații cu dedicație, prin interpuși, cum era și Mircea Băsescu, fratele președintelui, și au tăiat la fier vechi multe din obiectivele noastre industrial: fabrici, uzine și, chiar, vapoare. La Tulcea, Sulina, Galați, Constanța etc.
În sentințele pe care le a primit Traian Băsescu în instanță se precizează că nu trebuia să fie candidat, că a fost colaborator al Securității, că a făcut poliție politică, că n-are ce căuta în viața publică. Nu i s-a dat un termen pentru asta. 5, 10 ani. Interdicția se aplică permanent.”
PROCURORII MILITARI REFUZĂ SĂ ANCHETEZE ACESTE FAPTE DEOSEBIT DE GRAVE
Implicații legale
Col. Paraschiv face și o trecere în revistă a prevederilor legale pe care DGIA le-a încălcat atunci când nu a blocat candidatura lui Traian Băsescu, precum și o analiză juridică a situației de fapt.
„Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României, la art. 27, prevede:
(1) Propunerile de candidaţi pentru alegerea Preşedintelui României se depun la Biroul Electoral Central, cel mai târziu cu 30 de zile înainte de data alegerilor.Puneri în aplicare (1)
(2) Propunerile se fac în scris şi vor fi primite numai dacă:
(…)
c) sunt însoţite de declaraţia de acceptare a candidaturii, scrisă, semnată şi datată de candidat, de declaraţia de avere, declaraţia de interese, de o declaraţie pe propria răspundere a candidatului în sensul că a avut sau nu calitatea de lucrător al Securităţii sau de colaborator al acesteia, precum şi de lista susţinătorilor, al căror număr nu poate fi mai mic de 200.000 de alegători.”
„În mod concret, la săvârșirea faptelor au participat cu toții, indiferent de grad ori funcție, în același timp, în același scop și au avut același beneficiar – pe Băsescu Traian – DOVEDIT ULTERIOR, DEFINITIV ÎN 2022 DE CĂTRE ÎCCJ CĂ A FOST COLABORATOR POLIȚIE POLITICĂ AL SECURITĂȚII DINAINTE DE 1990 – criteriu legal interzis de legislația post-decembristă.
S-au făcut declarații mincinoase la cel mai înalt nivel și au fost acordate avize în scris că nu ar fi făcut așa ceva – fapte ascunse de HĂPĂU MARIAN și de ex-ministrul STĂNIȘOARĂ MIHAI, de ex-Șeful SMG GHEORGHE MARIN și complicii lor, deoarece aceste dovezi erau în arhivele MApN.
Trebuie înțeleasă gravitatea faptelor săvârșite de persoane cu „muncă specifică” în domeniul contrainformațiilor și securității militare, care au interdicții nenumărate potrivit Legii nr. 51/1991 a securității naționale.
Făptuitorii nu erau niște hoți mărunți, încadrați pe Dreptul penal obișnuit, pentru că nu furau cartofi, ci se foloseau de funcțiile lor și de specificul muncii specifice.
Justiția a fost păcălită
Tot ulterior faptelor, pentru că persoanele care conduceau instituțiile îndriduite nu au făcut ceea ce trebuia la momentul T0 – numiții HĂPĂU MARIAN, STĂNIȘOARĂ MIHAI, MARIN GHEORGHE, GHEORGHE MIHAI și ceilalți complici- , instanțele de judecată din România – magistrați judecători ai Curții de Apel București și ai Înaltei Curți de Casație și Justiție – „au aflat” că poporul român a fost păcălit de candidatul la funcția de președinte al României BĂSESCU TRAIAN, fost COLABORATOR AL SECURITĂȚII ȘI A FĂCUT POLIȚIE POLITICĂ, potrivit soluției pronunțate în Dosarul nr. 3160/2/2019.
BĂSESCU TRAIAN este beneficiarul acestor infracțiuni (fapte penale) și a dat în mod mincinos, contrar legilor (inclusiv cea electorală), declarație pe propria răspundere atunci când a candidat, cum că nu a făcut poliție politică și că nu a fost informator al Securității ca poliție politică!
COMITETUL DE SPRIJIN AL CANDIDATULUI BĂSESCU TRAIAN din MApN l-a acoperit și au acționat împotriva poporului român, a ordinii de drept, a Constituției, a Jurământului Militar, a legislației electorale etc.
Gen. (r) Ciucă Nicolae-Ionel, alături de gen. (r) HĂPĂU MARIAN și alături de ceilalți membri ai Comitetului de sprijin, cunoștea aceste probleme ale candidatului Băsescu Traian la alegerile prezidențiale din anul 2009! Toți au acționat, însă, contrar legii!
În plus, Ciucă cunoaște că împotriva mea s-au luat măsuri de „pedepsire”, prin șeful meu HĂPĂU MARIAN, pentru că am îndrăznit și încă îndrăznesc să iau atitudine legală și regulamentară împotriva acțiunilor în afara legii ale Comitetului și ale membrilor acestuia.
Numitul HĂPĂU MARIAN cunoștea foarte bine aceste probleme ale candidatului Băsescu Traian la alegerile prezidențiale din anul 2009(!), deoarece la acel moment HĂPĂU deținea funcția de șef al Direcției Contrainformații și Securitate Militară (DCiSM), cunoștea și a ascuns faptul că Băsescu Traian a făcut poliție politică înainte de decembrie 1989!
În calitate de șef al DCiSM i-a dat avizul să candideze, în timp ce știa și avea obligația să informeze/sesizeze că Băsescu a făcut poliție politică!”
În episodul următor veți afla de la col. (r) Doru Paraschiv cum acest Comitet de sprijin pentru realegerea lui Traian Băsescu, creat la vârful MApN, a avut misiunea de a pregăti și implementa Operațiunea „Diaspora”, în cadrul căreia o mare parte din voturile exprimate în străinătate, în turl doi al alegerilor prezidențiale din 2009, au fost distruse, pentru că erau favorabile contracandidatului de acum 15 ani al lui Traian Băsescu, actualul secretar general adjunct al NATO, Mircea Geoană.