Printre cele mai recente năzdrăvănii de marketing ale partidului Alianța pentru Unirea Românilor putem bifa o nouă „reușită”: recrutarea de viitori senatori ai partidului AUR pe LinkedIn. Anunțul postat de liderul partidului George Simion nu se bucură încă de vreun succes fulminant.
Președintele AUR, George Simion, a publicat zilele trecute un anunț pe platforma LinkedIn prin care anunță că recrutează persoane pentru „reprezentare la nivel de vârf”, pentru funcții precum cele de senatori sau de conducere înaltă în companii din subordinea statului. Anunțul de recrutare a fost postat pe contul oficial al acestuia de pe platforma în cauză.
„Căutăm funcționari publici și specialiști în domeniile de bază coordonate de statul român, de la Nuclearelectrica la CFR, de la Tarom la ASF, pentru a conduce aceste instituții în direcția îndeplinirii programului de guvernare AUR și a elaborării programelor sectoriale de guvernare (energie, administrație, mediu, agricultură, transporturi, etc.)”, se menționează în anunțul lui George Simion.
La capitolul „calificări”, Simion subliniază că „experiența în domeniul pentru care aplicați este de dorit”. Acesta le cere, de asemenea, celor care vor aplica pe LinkedIn, să menționeze în scrisoarea de intenție funcția vizată, precum și disponibilitatea de relocare. Totodată, le solicită doritorilor să aibă în vedere să-i trimită personal cv-ul, astfel încât să nu existe nici un fel de îndoială că în AUR nu există decât un lider suprem și atăt.
Lasând la o parte strategia ieftină de marketing folosită, ne întrebăm cu ce drept se folosește AUR și George Simion de o platformă menită sa unească idei profesionale, pentru promovarea politică a imaginii personale și a partidului, fapt corect notat de mulți dintre utlizatorii LinkedIn.
Independentnews a considerat necesar să solicite celor de la LinkedIn un punct de vedere legat de acest anunț, urmând să revenim pe marginea acestui subiect după primirea unui răspuns.