Cele patru branduri au câștigat din ce în ce mai multă popularitate, înregistrând un parcurs crescător al volumului de căutări pe Google. În 2025 acest trend se va păstra.
În top este Hoka, care a ajuns în luna decembrie la pragul impresionant de 2.7 milioane de căutări. Pentru cele patru branduri am făcut un colaj cu produse din colecțiile noi și o mențiune legată de ceea ce ne place mai mult la fiecare.
Hoka
Brandul s-a născut în Alpii Francezi în 2009, când doi sportivi au gândit o încălțăminte sportivă care să facă alergarea în pantă descendentă să se simtă ca zborul. Modelele lor unice au cucerit rapid elitele ultramaratonistelor și nu a durat mult până când vestea s-a răspândit către publicul larg.
Recunoscuți pentru designurile lor maximaliste, care oferă un efect de amortizare a presiunii mersului pentru un confort suplimentar, pantofii Hoka sunt populari printre alergători, turiști și alți sportivi datorită capacității lor de a reduce impactul și de a îmbunătăți performanța.
Ce îmi place la ei? Optimismul pe care îl simți încă din slogan: „Fly human fly” și abordarea sustenabilă a producției. 97% din materialele folosite sunt fie naturale fie din surse regenerabile.
Onitsuka Tiger
Brandul japonez de modă sportivă a fost înființat în 1949 de Kihachiro Onitsuka, cunoscut pentru pantofii săi sport stilați și funcționali. Marca se diferențiază prin combinația sa de meșteșug tradițional și design modern, oferind o estetică unică care atrage atât sportivii, cât și pasionații de modă.
Onitsuka Tiger își vizează în principal persoanele care apreciază îmbrăcămintea și încălțămintea sport de înaltă calitate și la modă.
Ce îmi place la ei? Secțiunea Archive Sale care e activă pe site pentru un timp limitat și care include o selecție de modele retro iconice. Weekday
Lansat în Stockholm în 2002, brandul și-a construit reputația prin colecțiile de jeans. Au colaborat cu creatori consacrați, cât și cu talente emergente, explorând idei progresiste și inovatoare în domeniul modei, muzicii și artei. valorizează îmbrăcămintea unică și expresivă, precum și practicile sustenabile.
Ce îmi place la ei? Faptul că în portofoliul lor poți găsi produse actuale, în tendințele curente, dar și colecții în ediție limitată, articolele second-hand sau capsulele recondiționate.
https://www.weekday.com/en-eu/
Vivobarefoot
Vivobarefoot este o companie de încălțăminte care creează pantofi ce imită experiența de a merge desculț, promovând un stil de mers și alergare natural. Sunt folosite materiale naturale, biosintetice și reciclate pentru a crea designuri minimaliste care conectează purtătorii cu pământul.
Ce îmi place la ei? Știind că la nivel global, peste 20 de miliarde de perechi de încălțăminte sunt produse în fiecare an și peste 90% dintre acestea vor ajunge, cel mai probabil, la gunoi (Lee și Rahimifard, 2012) au un sistem de reparații pentru încălțămintea Vivos cumpărată din shopurile lor din UK, Europa și SUA.
Foto: Pexels.com
Citește și:
OpenAI are în continuare pierderi financiare, deși a lansat abonamentul ChatGPT Pro